new stuff



1. Äntligen fick vi tummen ur och satte upp mina horn som pryds av några smycken 2. Min nya parfym. Mmmm, så god. Hugo Boss Orange. Jag gillart 3. Kläder 4. Halsbandet som tog slut på H&Ms hemsida fortfare än det kom in. När vi var i München fanns det en ställning med cirka 30 st sådana. Jag flög på rosa moln i några sekunder. Lovely.
Det blev en runda runt sjön innan. Var faktiskt förvånansvärt skönt. Beskådade även en av de vackraste solnedgångarna någonsin. Träden var alldeles oranga av solens strålar.
Imorgon ska jag träffa mina två töser, Michaela och Mathilda som jag inte gjort på år och dar, känns det som. Nu kallar min säng. Hörs imorgon. Loves!

 


Kommentarer
Postat av: Julie

Where did you buy them from the firs picture? :)

2010-07-16 @ 09:26:12

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0