just nu: budgeted cost.....




Random.

Ja, låt rubriken tala för sig själv. Jag sitter och pluggar ekonomi engelska. Kan inte ens räkna hur många glosor vi har. Fya! Och det är ju inga lätta ord heller. Nåväl.
Jag har dessuom färgat håret. Jag kan konstatera att: det blev mörkt. Väldigt mörkt. Men jag får väl nöja mig med det, så länge. Kvällen har tillbringats med min älskade mamma. Vi har lagat mat och haft det allmänt mysigt. Imorgon börjar jag vid 11 vilket ska bli väldigt skönt. Sovmorgon låter alltid bra i mina öron. Nu MÅSTE jag get back on track, snackar givetvis om min förbaskade ekonomi engelska. Later!

Kommentarer
Postat av: maria

Fina bilder! :)

2010-03-04 @ 19:11:49
Postat av: maja.

åh, fina bilder.

2010-03-05 @ 17:36:33
URL: http://maajis.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0