espresso och kent




Idag får Cobraormen stå för inspirationen.

Vi har haft temadag i skolan idag, imorgon också. Idag fick vi info om allt angående UF som vi kommer ha i 2:an. Låter rätt spännande. Vi gjorde även en marknadsundersökning på stan om hur många som tyckte vår affärsidé lät måttligt intressant, och det verkar inte vara helt omöjligt. Nåväl. Har även pratat en jätte snabbis med min älskling som jag äntligen får träffa på söndag efter en inte-alls-okej-lång frånvaro. Alldeles för längesen jag fick luta mitt huvud mot hans famn och bara vara. Alldeles för längesen mina läppar mötte hans. Alldeles för längesen jag somnade på hans bröst. Men på söndag, då är jag hel - igen.
Nu dricker jag espresso, skit starkt kaffe och lyssnar på kent. Njuter fullo. Dom är grymma. Hade så gärna velat se dom live. Någon gång ska jag, jag ska. Nu ska jag ha mer espresso innan mina ögonlock faller samman.
Big love

Kommentarer
Postat av: Sigrid

sjukt härlig inspiration! fin blogg:)

2010-03-24 @ 19:47:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0