home sweet home








Stökigt och stilrent. Ovanstående bilder är lånade från en galet inspirerande hemsida, Theselby (länk!)
Kan sitta ett bra tag och bara samla på mig inspiration från theselby. Jag menar, kolla bara in kranen på sista bilden, hur ballt?! I min lägenhet när jag blir större vill jag blanda massa, olika stilar och få det till något eget och något jag trivs i. På något sätt är det ruggigt snyggt när det är tillstökat, precis som på bild #2 ovan. Men samtidigt lockar det att ha en stilren lägenhet med fokus på små detaljer. Nåväl, det lär väl dröja innan jag kan inreda min alldeles egna lägenhet. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. Det ni!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0