tro & tvivel




Håkankonsert tillsammans med världens finaste Emmy och Hanna. Vill tillbaka. Shit. Den kvällen är för mig totalt oförglömlig, på alla sätt och vis.

Jag är så himla himla himla lycklig. Insåg efter typ ett år och 3 månader att jag kan ladda in bilder från mobilen till datorn. Bra Kajsa, bra. Givetvis har jag vetat att jag kan, men orken har aldrig varit på min sida. Det är liksom cirkus 400 bilder. Halva mitt liv från högstadiet finns i min mobil, i bilder. Skall bjussa på lite godingar framöver.

Eftermiddagen har jag spenderat med min fantastiskt underbara ekonomibok. Har prov imorgon. Tre kapitel. Jag skulle kunna liknas vid ett frågetecken nu. Så himla invecklat, mycket och alldeles för komplicerat. Wish me good luck säger jag bara. Nog talat. Som sällskap har jag haft några koppar hemmagjord latte och en Marabou schweizernöt chokladkaka. Gjorde susen. Nä hörrni, nu måste jag get back on track. Ekonomin kallar. Divisionsmetoder, påläggsmetoder, bidragskalkyler, momssatser, nollpunktsvolymer osv osv osv: Här kommer jag!
Frid ut.

Kommentarer
Postat av: olga

Åh, bästa håkan.

Den finaste.

2010-03-22 @ 20:15:09
URL: http://olgalantz.blogg.se/
Postat av: Emma

åh älskar håkan!!! :D

2010-03-23 @ 08:29:40
URL: http://emmawallgren.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0