Q/A n°2

Vad är det bästa med ditt utseende?
Jag har bra längd. Kan ha klackar utan att bli lång som ett höghus!

vad är ditt bästa tips om man har dåligt självförtroende?
Att se allt positivt i dig själv och gilla dig precis som du är!

vad tycker du om sex? skönt, ont, mysigt,läskigt?
Haha! Skön fråga. Men jag behåller nog svaret för mig själv... Lite för privat kanske.

vad tycker du om one-night-stands?
Haha jadu... Så länge båda vill och är medvetna om vad de gör är det väl okej.

vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Skänka en andel till välgörenhet och bjuda mina nära på en resa. Det förtjänar dom!

vad har du för betyg?
Helt okej.

Lågstadiet, högstadiet eller gymnasiet? och varför?
Gymnasiet helt klart! Händer så sjukt mycket roligt hela tiden. Man har betydligt mer intressanta lektioner. Alla är så mycket mer mogna. Högstadiet var en ren pina på den fronten. Usch!

har du bytt umgängeskrets? för du har inte kort på samma människor längre?
Nej det har jag inte gjort. Men jag har ju lärt känna en hel del nya människor nu på gymnasiet.

har du kommit över frans helt? Eller finns det en del av dig som vill ha tillbaka honom?
Jag har kommit över Frans helt vilket jag är väldigt förvånad över att jag lyckades göra så fort. Men vi umgås som vänner idag, det är guld att kunna göra det!

hur gammal var du när du förlorade oskulden?
Jag behåller nog det svaret för mig själv.


vad vill du bli när du blir stor? 
jag vill bli polis men vet inte vilket gymnasieprogram man ska gå för det... vad tror du? är samhälle bra?
Alltså, jag är ju inte direkt någon SYV... Men Samhälle funkar säkert alldeles utmärkt. Det är ju inte så att du blir polis under gymnasietiden, utan det pluggar man vidare till på universitetet senare.

Gillar du popcorn?
JA! Smörpopcorn. Mmmmm!


Om du fick välja att vara en kändis för en dag, vem vill du vara då?
Brad Pitt eller Megan Fox.


Tror du på tomten?
Ja, stenhårt!


Vad står högst upp på din önskelista till tomten i år?
Fred och kärlek.


Vilken är din favoritparfym?
Förtillfället min älskade Hugo Boss (denna).

Om du vore ett pålägg, vilket skulle du vara då?
Prickigkorv, lätt.

Vad sulle du göra om du vaknade upp en dag och insåg att ditt hår hade färgats grönt?
Satt på mig en mössa och åkt till Ica fortfare än blixten och köpt en mörkbrun hårfärg.

Är du nöjd med dig själv?
Ja, helt okej. Jag trivs med mig själv och försöker att se mina positiva sidor istället för att gå runt och klanka ner mig själv. Vad ska man göra liksom? Det är bara att gilla läget, och det funkar.

Vilken är din favoritseriefigur?
Kajsa Anka, vem annars?


Vilken affär skulle du helst vilja ha ett presentkort i?
Topshop.

Vilka är dina favvistrosor?
Ohhh, svårt alltså... Men utslitna trosor är ju helt klart skönast!

Vad anser du om att Sverigedemokraterna har tagit sig in i riksdagen?
Ingen kommentar. Men vafan ska man göra? Sverige är en demokrati och nu har det svenska folket röstat in SD. Det är bara att gilla läget, tyvärr.

Hur många tår har du?
Ska räkna, vänta lite................ 10 fick jag det till.


Vad har du för ögonfärg?
Blåa!

Borstar du tänderna varje morgon och kväll?
Haha ja, självklart!

Om någon ber dig att tänka på en färg, vilken färg tänker du på då?
Typ.. gul.

Gröna eller röda äpplen?
Beror på, men - gröna!

Hund eller katt?
VOFF!


Bacon eller ägg? Eller båda? Jag hade nog tagit båda. Fett är gott!
Ägg! Mmmmm.

Vilket är ditt favoritställe i hela världen?
Grekland är fint. Göteborg också. Vietnam med.


Tycker du att homosexuella har rätt att adoptera barn?
Ja, jag tycker verkligen de har rätt till!

Vad är det elakaste du har gjort mot någon?
Hmm. När jag var yngre hamnade jag och min bästis Anna i bråk. Vi drog varann i håret och slogs. Haha, fy tusan vad elaka vi var mot varann. Haha! Long time ago dock.

Är du sugen på ost?
Nej jag äter kanelbullar (Kanelbullens dag idag, grattis!) Haha. Smarrigt värre!

Om du bodde i ett akvarium, vilken varelse hade du velat vara då?
En krokodil, om det är ett stort sådant...


Vilken är din naturliga hårfärg?
Sandréfärgat (råttfärgat) haha!

Har du någon gång lagt en brakare offentligt? Skämdes du?
Nej, tack och lov för det.


Gillar du lök i mat?
Ja, det är smarrigt. Smaksätter den sjukt!

Thaimat eller grekisk mat?
Lika gott. Går inte att välja. No way.

Biter du på naglarna?
Aldrig i livet. Det är något av det äckligaste jag vet.

Är du lycklig?
Ja det är jag!

Kommentarer
Postat av: ellen

TASKIG. jag vill okcså ha klackar.

2010-10-05 @ 06:37:46
URL: http://hejellen.devote.se
Postat av: Anna

åh gud! kmr verkligen ihåg när vi slogs den gången! Inte okej... verkligen inte. Galet aggressiva var vi ett tag! dock ganska kul när man tänker på det! Haha :D

2010-10-05 @ 16:05:05
Postat av: Julia

Snälla Kajsa kan du inte skriva lite om hur uppbrottet från frans var? Min pojkvän gjorde slut med mig för tre veckor sdan och jag har varit helt förstörd. Skulle vara skönt att höra om någon som gått igenom något sånt och som mår bra idag. tack för en fin blogg!

2010-10-06 @ 07:52:39
Postat av: clara

angående frågan från den som ville bli polis. Bernadottegymnasiet är ett grymt val! Uniformsyrkesförberedande men finns bara i stockholm, malmö och göteborg :)

2010-10-09 @ 15:50:58
URL: http://thiswarisours.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0