radio fireworks




Lite random bilder kan tyckas. Mittersta bilden tycker jag kan få tala lite för sig själv. Kan väl säga såhär: ge mig till morgondagen!

Annars? Idag har det varit en as chill skoldag. Vi har fått se på en debatt mellan partierna, skolröstat och ätit alldeles för mycket godis (som partierna bjussar på). Men jag klagar då inte! När skolan slutat för dagen gick jag och fikade med min himla fina vän Anna. Jag tror vi satt och fikade i... 3-4 timmar kanske! Guld värt! Tack godingen för en underbar eftermiddag. Nu ska jag koka te och kolla Idol. Latero!

Kommentarer
Postat av: Terese

Var är väskan från? helt underbar!

2010-09-16 @ 20:46:43
URL: http://twominutes.blogg.se/
Postat av: AnnaPanna

goding. tu'dej iz the däj!

2010-09-17 @ 09:58:59

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0