Innan mörkret faller



Gårdagen spenderades med min pojkvän. Kvalitétstid på hög nivå. Helgen har förövrigt varit väldigt lugn och behövlig. Imorse fick jag ett sms av Kalle. "Jag är hur sjuk som helst". Och genast började jag känna mig hängig och frusen. Och här sitter jag, med två lager tjocktröjor och smuttar på mitt kvällsthé. Hoppas hoppas hoppas inte att jag också blir sjuk. Det vore sjukt ovärt faktiskt. Imorgon har vi frilufsdag. Jag ska powerwalka, gymma och simma med Mathilda. Ska bli skönt. Simma är faktiskt jävligt underskattat har jag kommit på. Det borde jag göra betydligt oftare. Bra träning samtidigt som det är otroligt harmoniskt. Man bara simmar, i sin egen takt, tänker på allt eller inget och bara...är. Pratade med min saknade sis Emmy innan. Snart är hon hemma hos mig igen. Så underbart. Jag sade till henne "Emmy, då är alla pusselbitarna på plats igen" och ungefär så känns det. Nu ska jag fortsätta sjunka in i Lars Winnerbäcks lagom skorriga röst och njuta av hans perfektion till texter. Natti natti lovers.

Kommentarer
Postat av: emmylinnae

love

2011-02-07 @ 22:26:40
URL: http://djungeltrumman.se/emmylinnea

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0