Home is wherever I'm with you


Jag innan Julias birthdayfirande i fredags.

Hey lovers. Förlåt för universums sämsta uppdatering... Anledningen till varför det har stått så still här beror på att vår dator varit infekterad av virus, sådär kul. Nåväl. Nu är jag taggad inför massa updates!

Min helg var fantastisk. Fredagen började med att jag spendera kvällen hos fina Julia, som fyllde 18 år i förra veckan. Vi käkade hur gott som helst och satt och pratade om allt tills det var dags att dra sig hemåt, eller tja.. Julia skulle ju ut och fira myndigheten. Några timmar senare plingade min fina pojk på dörren och vi myste tills ögonen slocknade. På morgonen unnade vi oss en mega frulle bestående av diverse läckerheter.
Framåt 7 tiden åkte vi (Emma och jag) till Nina där Elin, Annie, Rebecka och Nina befann sig. Vi drack gott och hade skit skoj, sen trampade vi iväg till våra killkompisar, Olle och Jonathan (där världens skönaste kombination av människor befann sig) som också skulle fira att de blir/blivit 18 de närmsta dagarna. And so we did! Kvällen var defintionen av galen, men jag hade skoj. (Hehe...) I söndags gjorde jag absolut ingenting, vilket var det värdaste på länge, ungefär. Nu ska jag koka kaffe och plugga Deutsch. Ha det underbart, finingar. Love / Kajsa.

Kommentarer
Postat av: Jane

Snygg!!!

2011-01-25 @ 20:57:11
URL: http://jeino.blogg.se/
Postat av: Julia<3

Vacker! :)

2011-01-26 @ 15:00:31
URL: http://jjjjjuuuuullllliiiiiaaaaa.blogg.se/
Postat av: ronja

kan du inte visa bild på din pojk? :D

2011-01-27 @ 18:38:30
Postat av: Evelina

Vart har du köpt klänningen du har på bilden? :)

2011-02-06 @ 20:47:38

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0