Let the flower of love bloom



Igår när jag kom hem räckte min käre mor fram denna söta koppen. Jag har någon slags fetich för gigantiska temuggar med fina detaljer. Känslan av att dricka ur en nyinhandlad temugg är nästintill obeskrivlig.

Igår när jag slutat efter en måttligt dryg dag strosade jag runt på stan med mina två m8's, Mathilda och Michaela. Vi fikade på ett sunkigt kafé och spenderade onödiga pengar. Fett ovärt faktiskt. Därefter for jag hemåt och bytte om innan jag mötte upp min fina Elin som höll mig sällskap när vi kollade på min pojkvän som spelade fotbollsmatch. Sicken stolt flickvän jag är. Sjukt duktiga. Nåväl. Efter halvlek traskade vi hem till Elin och slängde i oss maten eftersom vi skulle vara hos Sam senast klockan 8... Det vankades nämligen en överraskningsfest för min pojkväns kompis Marcus som fyllt år i veckan som gått. När vi väl kommit fram till Sam sa dem att Marcus inte skulle anlända förens runt 9, och vi som hade stressat så in i helvete. Men kvällen blev sjukt lyckad. Nu ska jag laga mat för att sedan ta itu med lite plugg. Kvällen spenderar jag med min pojk, låter underbart i mina öron. Love / Kajsa.

Kommentarer
Postat av: Petra

När kommer man få veta vem den här pojken är då? :)

2011-01-29 @ 14:38:30
URL: http://enjonsson.blogg.se/
Postat av: sonia

vad fin headern har blivit!

2011-01-29 @ 22:12:30
URL: http://soniasfoto.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0