I HEART SATC


Dagarna i ända har jag spenderat i soffan med satc. Min medicin mot körtelfebern, ungefär.


Kesella och funlight = delicious!


Men mest av allt har jag velat vara ute i det härliga vädret...

Jag mår bättre, betydligt bättre. Så bra att halsonten är borta. Trodde jag skulle bli sängliggande i minst tre veckor, vilket är väldigt vanligt vid körtelfeber. Jag är dock väldigt trött och svag, men jag ska faktiskt inte klaga mer. Annars? Större delen av min tid hemma har som sagt spenderats vid satc. Det var det sjukaste... I lördags när jag låg hemma av tristess plingade det på dörren. Det visade sig ligga ett paket där, innehållande en hel satc box. Någon ville pigga upp mig, och någon lyckades jävligt bra. Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Känslan av att äta efter en vecka med enbart kesella och funlight, lite frukt och sådär är obeskrivlig. Smaksensationen, att kunna känna smak efter två veckor ungefär är l o v e l y. Hörs latero! / K.

Kommentarer
Postat av: carin

vad heter fotoappen du använder?

2011-03-17 @ 16:30:24
Postat av: camen

åååhhhh vad mysigt med så fina personer som göra sådant i sin omgivning!

2011-03-21 @ 12:32:13
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0